خانه / مقالات / اگر با قیمت مخالفت شد، تکلیف من چیست؟

اگر با قیمت مخالفت شد، تکلیف من چیست؟

نکته‌ی مثبت در مخالفت با قیمت توصیه ی شما این است که نشان می‌دهد مشتری راغب است خرید نماید .این پرسش که قیمت چند است؟ بهترین نشانه محسوب می‌شود. حتی وقتی به من می‌گویند قیمت شما بسیار زیاد بالاست هم شادمان می‌شوم. تنها در چنین مواقعی نمی بایست کنترل خود را از دست داد و جهت جوش دادن معلت ه هر قیمتی را پذیرفت.


خرید نمونه سوال

فروش مقاله,خرید نمونه سوال,سیستم همکاری در فروش,همکاری در فروش فایل,خرید و فروش فایل,خرید و فروش فایل های قابل دانلود,خرید نمونه سوال|همکاری در فروش

زیاد اتفاق افتاده است که فروشنده‌ای پیش از این که از او بخواهند ،قیمت محصولش را اعلام کرده است. این کار یکی از بدترین غلط ‌هایی است که فروشندگان مرتکب می شوند.

براي چه زود قیمت را رو کنیم خود را در موضع ضعف قرار بدهیم؟

من راهکاری دارم که در بیشتر موردها یاری می‌کند تا محصولتان را با هر قیمتی که در نظر دارید، بفروشید.

کاری بکنید که خریدار نتواند بگوید قیمت شما خیلی بالاست.

وقت ی مشتری از شما پرسید: قیمت شما چند است؟در جواب بگویید:اجازه بدهید من چند پرسش از شما بپرسم.آن‌ پرسش ‌هایی را که از قبل جهت شناخت بهتر مشتری آماده کرده ‌اید، بپرسید. به این ترتیب می‌توانید تخمین بزنید که با چه حدود قیمت موافق است.

مد نظر داشته باشید که درک درستی از نیاز، تمایلات شرایط مشتری پیدا بکنید پس مطمئن شوید که از اهمیت محصول شما آگاهي کامل دارد. هرگز پیش از آن‌که از میزان علاقه‌مندی خریدار نسبت به محصول‌تان آبعضی داشته باشید، قیمت ارائه ندهید.

قیمت‌گذاری شما باید منطقی باشد. آن‌زمان می‌توانید بگویید که قیمت‌های ما منصفانه و مقطوع هستند . می‌توانستم فقط کلمه ‌ی مقطوع را بکار ببرم ولی مصرف از کلمه منصفانه شرایط پذیرش را آسان‌تر می‌کند.

وقتی پای تعیین قیمت در بین است، هر آنچه به زبان می‌آوریم، تاثیر‌گذار خواهد بود. در این جنگ روانی فروشنده بایستی روانشناس بهتر ی باشد تا بتواند معلت ه را به مسیر درستی سوق دهد.

نکته:چنانچه مشتری از شما خرید نکرد، تقصیر او نیست!

روش کار: از خریدار اقطعا لی پرسش ‌هایی بپرسید که نشان‌دهنده نیازها و تمایل‌های او باشند. آن‌ بطور خلاصه ارزش‌های محصولتان را برشمارید و در انتها قیمت رااعلام بکنید ، پس بدون مکث بگویید: خب، مطلب دیگری نیست؟

به‌خاطر داشته باشیدکه نقش فروشنده‌ها تنها این نیست که قیمت اعلام کنند، بلکه پلی هستند جهت انتقال ارزش‌های محصول به خریدار؛ آن در جهتی که به انجام معلت ه ختم شود نقطه‌ی شروع این تلاش لحظه‌ای است که مشتری قیمت محصول را می‌پرسد.

جواب نهایی: به قیمتی که ارائه می‌دهید، ایمان داشته باشید. در جواب خریداری که ادعا می‌کند قیمت شما زیاد بالاست‌، بگویید: لازم شد نظر مشتری‌های قدیمی ما را بشنوید. ارائه چنین شواهدی خوب یت شما را تضمین می نماید .

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

مزایا و معایب تست های روانشناسی

مزایا و معایب تست های روانشناسی در این مطلب قصد داریم تا شما دوستان را …